Returnering

Nedenstående er blot et udtræk af vores handelsbetingelser - læs venligst alle vores handelsbetingelser, inden ordreafgivelse.

Returnering af varer kan kun finde sted efter forudgående samtykke fra DBS lys A/S. Returnering er kun muligt for produkter i ubeskadiget, original emballage.

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.

Returnering sker på købers regning og risiko. Varer tilknyttet et projekt, som er faktureret for mere end tre måneder siden, tages ikke retur.

Der beregnes administrationsomkostninger svarende til 10% af den fakturerede sum, dog min. 100 kr., ved returnering af varer tilknyttet et projekt.

Udgåede, specialfremstillede eller specielt hjemtagne varer tages ikke retur.

Ved returnering skal fakturanummer opgives.

Returadresse

DBS lys A/S
Ejby Industrivej 68
2600 Glostrup

Pakken mærkes "Returvare" samt fakturanummer eller medsend kopi af fakturaen.

Reklamationer

Ethvert krav med hensyn til mangler, forsinket levering, produktansvar osv. skal straks skriftligt meddeles til DBS lys A/S af køber.

På langt de fleste armaturer, der benyttes til vores projekter, ydes der fem års garanti. Det betyder at et defekt armatur bliver erstattet, men ikke monteret. Du kan vælge at tilkøbe en serviceaftale (LINK HER), og få monteret det nye samt demonteret det gamle armatur, uden beregning.

Alle øvrige produkter herunder fx. lyskilder, lygter, små-el, autopærer, lamper og batterier har du to års reklamationsret på.

En reklamation skal ske indenfor rimelig tid, efter du har konstateret en fejl eller mangel, og altid hurtigst muligt. Hvis reklamationen er berettiget, kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen. Du skal kontakte os enten telefonisk eller via mail, inden du sender en defekt vare retur.

Vær opmærksom på at en reklamation kan blive afvist, før reklamationsfristen er udløbet, hvis varen ved naturlig brug er slidt op inden fristens udløb.

LÆS ALLE VORES HANDELSBETINGELSER HER